Pruunistatud Tatramüsli

Gluteenivaba, taimetoitlastele sobilik, rohkelt kiudaineid, 65% seemneid ja kuivatatud puuvilju, madal soolasisaldus.

Gluteenivaba segu pruunistatud kaerast ja krõbedast riisist koos seemnete, kuivatatud puuviljade, kookose ja näpuotsatäie kaneeliga – ei midagi kummalist – lihtne… kas pole?

 

VÄÄRTUSLIKUD KOOSTISOSAD

Tatar

Tatar

Üle maailma sajandeid kasvatatud tatar ei ole tegelikult teravili, kuid seda saab kasutada suuresti samal viisil kui nisu ja otra. Asja teeb eriti magusaks fakt, et tatar on täiesti gluteenivaba. Proovi, kuidas maitseb tatar väljaspool pudrutaldrikut.

Sultana_rosinad

Sultana rosinad

Oleme meeletult uhked oma priskete ja mahlaste rosinate üle. Meie valikuks on saanud päikese käes kuivatatud Tšiilist päris “Flame” punased viinamarjad. Veinipudeli avamise asemel naudi viinamarjasaadusi Eat Naturali kombel!

mesi

Mesi

Elutähtis komponent iga maiasmoka menüüs. Et kindlustada alati rikkalik ja tume Lõuna-Ameerika mesi, teeb Eat Natural koostööd valitud mesinike ja väikeste meetootjatega. Väikedetailide käsitsi valimine teeb Eat Naturali tooted selleks, mis nad on – meeliülendavad.

linaseemned-vaiksem

Linaseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Kuldsed linaseemned on kiudainerohked ja aitavad seedimise korras hoida – ka India köök ei kõiguta su kellavärgina töötavat kõhtu.

Kookos

Kookos

Üüratud tükid karget röstitud kookost toovad meie külma kliimasse südantsoojendavat troopikat. Lisaks südame soojendamisele tegeleb meie hea sõber kookos ka südame hooldustöödega, aidates vältida probleeme.

Paevalilleseemned-1

Päevalilleseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Pähklistes päevalilleseemnetes leiduv E-vitamiin kaitseb põletiku ja südameprobleemide eest – tervislik ja maitsev ei käi tihtipeale kokku, aga siinkohal on nende koostöö laitmatu.