Pähklite ja seemnetega

Rohkelt kiudaineid, täistera kaer, 25% pähkleid ja seemneid, puuviljavaba, madal soolasisaldus.

Segu päevalilleseemnetest, kõrvitsaseemnetest, linaseemnetest koos rukkiraasukeste, kaera, kookose, mandlite ja sarapuupähklitega – ei midagi kummalist – lihtne… kas pole?

VÄÄRTUSLIKUD KOOSTISOSAD

Metsapahkel

Metsapähkel ehk sarapuupähkel

Magusad, väikesed ja mahlased – nii nagu peab. Meie “puuvilja- ja pähklispaas” röstimise läbinud pähklid krõmpsuvad nagu homset poleks!

mesi

Mesi

Elutähtis komponent iga maiasmoka menüüs. Et kindlustada alati rikkalik ja tume Lõuna-Ameerika mesi, teeb Eat Natural koostööd valitud mesinike ja väikeste meetootjatega. Väikedetailide käsitsi valimine teeb Eat Naturali tooted selleks, mis nad on – meeliülendavad.

Korvitsaseemned

Kõrvitsaseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Krõmpsud kõrvitsaseemned – tsink, magneesium ja taimsed omega-3 rasvad moodustavad kuldse kolmiku. Süda korras ja immuunsüsteem tugev olenemata vanusest.

linaseemned-vaiksem

Linaseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Kuldsed linaseemned on kiudainerohked ja aitavad seedimise korras hoida – ka India köök ei kõiguta su kellavärgina töötavat kõhtu.

Kookos

Kookos

Üüratud tükid karget röstitud kookost toovad meie külma kliimasse südantsoojendavat troopikat. Lisaks südame soojendamisele tegeleb meie hea sõber kookos ka südame hooldustöödega, aidates vältida probleeme.

Mandel

Mandel

Meie California mandlid on valitud spetsiaalselt nende magusa maitse pärast. Mandlifännide meeleheaks on nad kergelt röstitud, et mahe maitse saaks kesta ja igaühe maitsemeeltele komplimente teha.

Paevalilleseemned-1

Päevalilleseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Pähklistes päevalilleseemnetes leiduv E-vitamiin kaitseb põletiku ja südameprobleemide eest – tervislik ja maitsev ei käi tihtipeale kokku, aga siinkohal on nende koostöö laitmatu.