Info

Eat Natural tehases leiame, et maitsvate puuvilja- ja pähklibatoonide ning müslide valmistamine tuleb hoida lihtsana. Me teeme kindlaks, et kasutusse lähevad vaid parimad toorained… ained, mis on saadud meiega samameelsetelt tarnijatelt üle maailma, kes leiavad meie kombel, et tõeline maitse tekib looduslikult… mitte tänu lisanditele.

Me hoiame oma retseptid meeletult lihtsad, et te saaksite tõeliselt tunda, mis meie tootes on… lisaks teeme kõike väikeste koguste kaupa – igaühte paneme sama hulga armastust ja hoolt.

KASULIKUD KOOSTISOSAD MEIE TOODETES

Metsapahkel

Metsapähkel ehk sarapuupähkel

Magusad, väikesed ja mahlased – nii nagu peab. Meie “puuvilja- ja pähklispaas” röstimise läbinud pähklid krõmpsuvad nagu homset poleks!

Maapahkel

Maapähkel

Antioksüdantidest tulvil maapähklid hoiavad südame töökorras igal aastaajal. Nagu ka teised pähklid, ennetab maapähkel sapikivide tekkimist.

Aprikoos

Aprikoos

Kaitseb nii silmanägemist kui ka ülejäänud keha väliste tegurite eest. Vitamiiniallikana tuntud aprikoos kaitseb põletiku eest. Eksootilist puuvilja süües saad kindlal sammul prillipoest ringiga mööda kõndida.

India_pahkel

India pähkel

Vasest pungil India pähklid hoiavad südame rütmis ja kondid terved. Lisaks aitavad pähklid vältida kaalutõusu. Neid pähkleid süües ei tule jooksulindi vältimise pärast süümepiinu tunda.

Piimasokolaad

Piimašokolaad

Pole inimest, kes oskaks sellest keelduda – lisaks tuju tõstvate enorfiinide vabastamisele annab piimašokolaad hulganisti energiat. Tumeda šokolaadi kombel stimuleerib ka piimašokolaad aju, et peaksid hommikust õhtuni kontoris vastu või taluksid mistahes mõttedtööd täis päeva lõpuni.

Tume_sokolaad

Tume šokolaad

Maiasmokkade eriroog – magus ja maitsev tume šokolaad on hea nii ajule kui südamele, sest parandab verevarustust. Samuti on šokolaadil endorfiine vabastav mõju, ehk ta muudab inimese õnnelikumaks, nagu hommikune päikesepaiste.

Spelta

Spelta

Spelta toiteväärtus on kuni kaks korda suurem kui tänapäevastel nisusortidel. Seal leidub suurtes kogustes B-vitmiiini, tsinki ja fosforit.

Johvikad

Jõhvikas

Lisaks vererõhu alandamisele ja põieprobleemide lahendamisele on jõhvikas väga hea C- ja E-vitamiiini allikas, milles leidub suures koguses kiudaineid.

Mustikas-1

Mustikas

Mustikad vähendavad kõrgvererõhutõve tekkimise võimalust. Suur hulk parkaineid aitab vabaneda seedehäiretest. Kui ei leia aega metsa mustikale minna, haara Eat Naturali abiga mustikane kõhutäis.

Dattel

Dattel

Kaltsiumi ja mangeesiumirikkad datlid hoiavad endas ka antioksüdante nagu näiteks beeta-karotiin, millel on teadaolevalt toime hoida keha rakke ja teisi elemente kahjustavate välisfaktorite eest. Beeta-karotiini abil on võimalik suvel ilus päevitus saada – neiud, sööma!

Makadaamia

Makadaamia pähkel

Nende mitmekesine koostis teeb silmad ette paljudele teistele pähklitele. Nimelt pakub makadaamia pähkel parajates kogustes tervislikke rasvu, proteiini, süsivesikuid, kiudaineid ja antioksüdante. Jõusaalimehed peaksid jõukokteilide asemel just nende pähklite poole pöörduma!

Kreeka_pahkel

Kreeka pähkel

Südamele kasulikud kreeka pähklid on abiks ka kaalukaotusel. Tänu oma meeletult heale koostisele aitavad kreeka pähklid uinumisel, on juustele kasulikud ja ennetavad diabeeti. Liiga hea, et tõsi olla? Kaota kilod ja uinu nagu beebi.

Viinamarjad

Viinamari

Viinamarjad on tuntud seedimise parendajad ja veresuhkru tasakaalustajad. Nad sisaldavad lisaks A, C ja B6 vitamiinile rohkesti kehale vajalikke ja kasulikke aineid. Kõiki marju pole tarvis veiniks pressida ja seda põhjusega – sõna “maitsev” ei suuda kirjeldada, mis viinamarjadel meile pakkuda on.

Tatar

Tatar

Üle maailma sajandeid kasvatatud tatar ei ole tegelikult teravili, kuid seda saab kasutada suuresti samal viisil kui nisu ja otra. Asja teeb eriti magusaks fakt, et tatar on täiesti gluteenivaba. Proovi, kuidas maitseb tatar väljaspool pudrutaldrikut.

Parapahkel

Parapähkel

Üüratud tükid maitsvalt magusaid parapähkleid on õrnalt röstitud, et lisada krõmps. Lisades parapähklile mõned sobivad komponendid saame teieni tuua gastronoomilise naudingu, mis ei unune. 

Sultana_rosinad

Sultana rosinad

Oleme meeletult uhked oma priskete ja mahlaste rosinate üle. Meie valikuks on saanud päikese käes kuivatatud Tšiilist päris “Flame” punased viinamarjad. Veinipudeli avamise asemel naudi viinamarjasaadusi Eat Naturali kombel!

mesi

Mesi

Elutähtis komponent iga maiasmoka menüüs. Et kindlustada alati rikkalik ja tume Lõuna-Ameerika mesi, teeb Eat Natural koostööd valitud mesinike ja väikeste meetootjatega. Väikedetailide käsitsi valimine teeb Eat Naturali tooted selleks, mis nad on – meeliülendavad.

Korvitsaseemned

Kõrvitsaseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Krõmpsud kõrvitsaseemned – tsink, magneesium ja taimsed omega-3 rasvad moodustavad kuldse kolmiku. Süda korras ja immuunsüsteem tugev olenemata vanusest.

linaseemned-vaiksem

Linaseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Kuldsed linaseemned on kiudainerohked ja aitavad seedimise korras hoida – ka India köök ei kõiguta su kellavärgina töötavat kõhtu.

Kookos

Kookos

Üüratud tükid karget röstitud kookost toovad meie külma kliimasse südantsoojendavat troopikat. Lisaks südame soojendamisele tegeleb meie hea sõber kookos ka südame hooldustöödega, aidates vältida probleeme.

Mandel

Mandel

Meie California mandlid on valitud spetsiaalselt nende magusa maitse pärast. Mandlifännide meeleheaks on nad kergelt röstitud, et mahe maitse saaks kesta ja igaühe maitsemeeltele komplimente teha.

Paevalilleseemned-1

Päevalilleseemned

Meie valik röstitud seemneid mängivad müsliretseptides suurt rolli. Pähklistes päevalilleseemnetes leiduv E-vitamiin kaitseb põletiku ja südameprobleemide eest – tervislik ja maitsev ei käi tihtipeale kokku, aga siinkohal on nende koostöö laitmatu.